Mestský úrad v obmedzenej prevádzke

Mestský úrad vzhľadom na vyhlásený núdzový stav a od 25. 11. 2021 vládou nariadený lockdown, poskytuje občanom iba nevyhnutné služby. Na jednotlivých zamestnancov mesta odporúčame obracať sa elektronicky (prostredníctvom e-mailu) alebo telefonicky. Kontakty na jednotlivých zamestnancov nájdete na stránke: www.piestany.sk/kontakt. V klientskom centre na prízemí mestského úradu vybavíte len agendu súvisiacu s evidenciou obyvateľstva, registráciou adries, overovaním podpisov a niektoré matričné záležitosti. Podateľňa funguje prostredníctvom schránky pri vstupe do MsÚ. Pred osobnou úhradou platby v pokladni uprednostňujeme úhradu bankovým prevodom. Konzultácie žiadostí odporúčame vybavovať telefonicky alebo elektronicky, prostredníctvom emailu adresovaného konkrétnemu zamestnancovi. Doručovanie nových podaní a dopĺňanie žiadostí odporúčame vybavovať elektronicky cez všeobecnú agendu Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS) slovensko.sk alebo elektronicky na email: podatelna@piestany.sk.

 

Zdroj : MÚ Piešťany





Top